رضا داوود نژاد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف اول ما راه یافتن به مرحله پلی آف بود و در ادامه سعی می کنیم برابر حریفان، با قدرت ظاهر شویم.
وی افزود: در طول فصل سعی کردیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم ، اکنون هم با توجه به این که در مرحله پلی آف 2 بازی در زمین خودمان داریم تلاش می کنیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: برای اولین بار هشت تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند؛ با توجه به این که در رده چهارم قرار گرفتیم باید به مصاف تیم پنجم جدول یعنی سن ایچ ساوه برویم که یکی از تیم های خوب لیگ به شمار می رود.
وی گفت: در این فصل پنج بازیکن با کیفیت خود از جمله فرید توکلی و فرید نمازی را از دست دادیم همچنین مصدومیت چند بازیکن با تجربه تیم، قدری کارمان را مشکل کرد ولی با این حال بازیکنان جوان تیم بهترین نتایج را گرفتند.
داوودنژاد گفت: در 13 بازی خود سه باخت، سه تساوی و هفت برد کسب کردیم که آمار خوبی است؛ ما برابر تیم قدرتمند مس سونگون به تساوی رسیدیم همچنین در چند بازی آخر نتایج خوبی کسب کردیم.
وی گفت: با توجه به وضعیت مالی باشگاه، پولی برای جذب بازیکن نداریم، امیدواریم که با داشته های خود و با همت بازیکنان بتوانیم در بین چهار تیم برتر باشیم.
سرمربی تیم ملی حفاری افزود: در این فصل نصف هزینه سال گذشته را داشتیم اما با این وجود نتایج خوبی کسب کردیم اگرچه نباید از تلاش ها و حمایت های آقای شاهرخی و موسوی غافل شویم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای فوتسال استان باشیم.
به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم گیتی پسند رفت که با نتیجه 7بر 4 تن به شکست داد.
نماینده استان با کسب 44 امتیاز به مرحله پلی آف صعود کرد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.