به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: خوزستان با داشتن منابع نفت، گاز، کشاورزی و صنعت یک استان خاص محسوب می شود و سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
وی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران ادامه داد: انقلاب اسلامی باید به درستی به نسل های بعد معرفی شود چون یک انقلاب مردمی بود.
حسن زاده بیان کرد: در این محاصره اقتصادی نیز که دشمن ایجاد کرده مردم با ایثار و بصیرت پیروز می شوند.
خطیب جمعه اهواز اضافه کرد: آمریکا هر چقدر از نظر اوضاع داخلی مناسب باشد اما هیچ گاه از دشمنی دست بر نمی دارد و ما خوشحالیم که بر مواضع اول انقلاب خود پایبندیم و زیر سلطه امریکا نیستیم.
وی به بارندگی های اخیر اشاره کرد و گفت: باران رحمت الهی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرد و باعث آبگرفتگی معابر و تخلیه روستاهایی در مسیر رودخانه دز شد.
امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: مسئولان برنامه ریزی مناسبی برای مدیریت کردن مشکلات بعد از بارندگی نداشتند و امیدوارم برای بر برطرف کردن مشکلات اهتمام کنند.
حسن زاده افزود: کشاورزان باید به سمت آبیاری نوین روی بیاورند و با حداقل مصرف آب بیشترین بازدهی را داشته باشند.
خطیب جمعه اهواز در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هفته آینده گفت: مسلمانان در برابر حضرت فاطمه 2 وظیفه شامل شناخت و معرفت و پیروی کردن از راه ایشان را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار الگویی برای همه زنان و مردان است و مسئولان باید ساده زیستی و زهد حضرت آن حضرت را الگو قرار دهند.
3004/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.