به گزارش ایرنا تیم اهورا شامگاه روز پنجشنبه از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم مقاومت قرچک در بهبهان بود که در نهایت با نتیجه چهار بر سه به برتری رسید.
2 تیم اهورا بهبهان و مقاومت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت به تساوی رضایت داده بودند.
تیم اهورا تنها در صورت پیروزی در این دیدار می توانست جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند به همین جهت انگیزه بازیکنان این تیم برای پیروزی به مراتب بیش از بازی های قبل بود.
در این دیدار سجاد مسیحی (2 گل)، رشید قلی پور و امیر شجاعی برای تیم اهورا گلزنی کردند همچنین محمد طاهری (2 گل) و طه نعمتیان گل های تیم مقاومت را به ثمر رساندند.
تیم اهورا بهبهان با کسب این پیروزی 23 امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان سیزدهم جدول رده بندی در لیگ برتر ماندگار شد.
در ادامه محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ما تنها در صورت پیروزی میتوانستیم در لیگ برتر ماندنی شویم از طرفی تساوی تیم پارسیان شهر قدس موجب شد که ما فصل آینده در لیگ برتر باشیم.
وی با بیان اینکه حریف یکی از تیم های خوب لیگ به شمار می رود و امتیاز گرفتن از آن کار آسانی نبود افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن ها در این دیدار از جان مایه گذاشتند و توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.
سرمربی تیم اهورا بهبهان با بیان این که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم لذا نباید از تیم ما توقع زیادی داشت افزود: در نیم فصل اول بازی های بسیار بدی ارائه دادیم و همین امر کار ما را بسیار سخت کرد اما در نیم فصل دوم بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.
وی افزود: به هواداران مان افتخار می کنیم؛ آن ها در طول فصل همیشه یار و یاور تیم بودند و خوشحالم که با برد امشب توانستیم دل آن ها را شاد کنیم.
هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال امشب برگزار شد که در نهایت تیم های گیتی پسند، مس سونگون، فرش آرا و ملی حفاری به عنوان چهار تیم برتر این رقابت ها به مرحله پلی آف صعود کردند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.