امید بن عباس چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها، آماده تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران استان با قیمت های مصوب دولتی و مطابق نیازسنجی کارشناسان جهاد کشاورزی هستیم.
وی گفت: با این کار مرغداران دیگر دلیلی برای عرضه مرغ با قیمت های غیرمتعارف و گران در بازار استان نخواهند داشت .
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: بر اساس قیمت های کارشناسی شده قیمت مرغ کشتار روز از امروز در بازار استان 119 هزار ریال است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان ها برای عملیاتی شدن این قیمت در بازار وارد عمل می شوند.
بن عباس بیان کرد: با این اقدام، به زودی شاهد روند کاهشی قیمت مرغ در سطح بازار هستیم و آرامش نسبی را در روزهای آینده در نرخ عرضه مرغ کشتار روز خواهیم داشت.
وی گفت: از مرغداران استان هم تقاضا دارم که همچون سابق همکاری لازم را برای برقراری شرایط بهتر در بازار این فراورده در استان داشته باشند .
به گزارش ایرنا واردات مرغ کشتار روز به خوزستان 15.3 درصد از مازندران، 14.7 درصد از تهران و 13.4درصد از استان مرکزی است .
بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عرضه مرغ در خوزستان در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 12 درصد کاهش یافته است و تا پایان امسال پنج هزار و 500تن مرغ در استان توزیع می شود.
قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار اهواز در روزهای اخیر به 140 هزار ریال رسید.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.