به گزارش ایرنا صولت احمدی روز چهارشنبه در دومین نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی ساماندهی مشاغل و محصولات کشاورزی شهرداری‌های کشور در اهواز گفت: انتقال مشاغل خدمات خودرویی به بیرون از شهر ضمن تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان به کاهش آلودگی زیست محیطی نیز کمک می کند.
وی یادآور شد: با همکاری بخش خصوصی در سال های گذشته اقداماتی برای راه اندازی مجمتع بنکداران، نمایشگاه خودرو ، بازار آهن فروشان صورت گرفته است.
احمدی با تاکید بر لزوم جابجایی برخی دیگر از مشاغل مزاحم تصریح کرد : یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه شهرک مصالح‌فروشان و سنگ‌ فروشان است که امیدواریم با ساخت آن در زمینه رفع مشاغل مزاحم اقدام موثری صورت گیرد.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز با اشاره به لزوم احداث 48 بازار محله‌ای برای عرضه میوه و تره‌بار خاطر نشان کرد: احداث میدان‌های مرکزی و مجتمع‌های فناوران واحدهای صنفی مربوط به خدمات خودرویی از دیگر برنامه های در دست اجرا است.
وی افزود: کیوسک داران فعال در سطح شهر اهواز از سال 1390تاکنون قرارداد جدیدی با شهرداری منعقد نکرده بودند اما در سال جاری با همکاری اتحادیه کیوسک داران و اتاق اصناف با 12درصد این کیوسک داران قرارداد منعقد جدید شده است.
طبق تعریف مشخص شده در قانون مشاغلی که دارای آلودگی صوتی، بصری و محیط زیست باشند جزء مشاغل مزاحم تلقی می شوند.
9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.