به گزارش ایرنا محمد اسلامی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان از سایت بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان بازدید می کند.
همچنین عملیات اجرایی کارخانه های بایو اتانول سوختی از غلات و فرآوری و غنی سازی دانه روغنی سویا(فول فت) با حضور وی آغاز می شوند.
در ادامه نیز انبار چند منظوره نگهداری کالا، مخازن نفتی و کریدور و خطوط لوله انتقال روغن خوراکی در این مجتمع بندری توسط وزیر راه افتتاح می شود.
گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر خود به خوزستان طی امروز و فردا پنجشنبه از پروژه های سرمایه گذاری در شهرهای ماهشهر، خرمشهر و آبادان بازدید می کند.
مدیر سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان در گفت و گو با ایرنا با تشریح سفر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هشت طرح با سرمایه گذاری با ارزش هفت هزار و 44 میلیارد ریال در بندرامام با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هئیت همراه کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
عادل دریس افزود: بازدید از پروژه های کارخانه خوراک دام و طیور شرکت مشاهیر سیویل سازه، کارخانه روغن کشی نوید خلیج فارس، پروژه احداث سیلو غلات 150 هزار تنی، شرکت پارسیان ریل شرق؛ تعمیرات اساسی اسکله های 27 الی 34، عملیات لایه روبی خور موسی از دیگر برنامه های امروز وزیر راه و شهرسازی در بندرامام می باشند.
9858/9931/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.