به گزارش ایرنا کارکنان متروی اهواز حدود 17 ماه حقوق از پیمانکار این پروژه طلبکار هستند.
یکی از این کارگران با اشاره به اینکه روز گذشته یک ماه حقوق پرداخت شد گفت: حدود یکماه پیش نیز مبلغ هشت میلیون ریال به حساب کارکنان واریز شد اما اینگونه پرداخت مطالبات مشکلات مالی ما را حل نمی کند.
به گفته وی علاوه بر کارگران اجرایی و واحدهای تاسیسات، از روز دوشنبه هفته جاری کارکنان حراست قطار شهری نیز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوق خود دست به تجمع زده اند.
این معترض ادامه داد:پرداخت یک حقوق مشکل کارگران را حل نمی کند و انتظار می رود تا پیش از عید بخش عمده ای از این مطالبات را پرداخت کنند.
این کارگران چندی پیش نیز با پهن کردن سفره های خالی مقابل ساختمان قطار شهری اعتراض خود را نشان دادند.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با مقصر دانستن شرکت کیسون به عنوان پیمانکار این پروژه گفته بود:سازمان قطار شهری هیچ بدهی به شرکت کیسون ندارد که مبلغی به آن پرداخت کند.
شهرام شاهین زاده افزود: با این وجود به دلیل کاهش بخشی از مشکلات کارگران اعلام آمادگی کردیم که اسناد خزانه در اختیار این شرکت قرار دهیم تا بدهی خود را به کارگران پرداخت کند.
وی گفت: شرکت کیسون حاضر به پذیرش این اسناد نیست و خواستار پرداخت وجه نقد از سوی سازمان قطار شهری است درحالی که در تمام کشور به دستگاه های اجرایی اسناد خزانه پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا 13 سال پیش که کلنگ پروژه قطار شهری اهواز بر زمین زده شد، مجریان نوید روزهایی در آینده نزدیک برای کاهش بار ترافیکی در شهر اهواز را دادند اما تنها ثمره آن تاکنون حفاری در نقاط مختلف شهر، و کندی پیشرفت پروژه بوده است.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.