سرپرست فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری مالخر حرفه ای که اقدام به خرید و فروش گوشی های موبایل سرقتی در این شهرستان می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ محمد سعیدیاری اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ این فرماندهی با بررسی شیوه و شگرد سارقین گوشی های موبایل که بعد از انجام سرقت اقدام به فروش آنها در ازای مبلغ بسیار ناچیز و به افرادی تحت عنوان مالخر می نمودند، همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک مالخر حرفه ای گوشی موبایل شدند.

 سرهنگ یاری تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از منزل مالخر دستگیر شده تعداد ۲۸ دستگاه گوشی موبایل، ۱۵۰ قطعه ال سی دی مربوط به گوشی موبایل، تعداد ۶۵ قطعه باطری گوشی موبایل و یک دستگاه تبلت کشف گردید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان عزیز در خواست نمود، برای تهیه و خریداری گوشی موبایل فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند و با نخریدن آن از مراکز غیرمجاز و افراد سابقه دار و مشکوک، سارقین گوشی موبایل را ناکام بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.