به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مراد ظاهری افزود: در راستای مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان رامهرمز به مرحله اجرا در آمد.
وی گفت: در اجرای این طرح، ماموران موفق به کشف 744 گرم تریاک،40 گرم سوخته تریاک، 15 گرم شیره تریاک، سه عدد وافور و سه دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز افزود: در این رابطه چهار نفر از خرده فروشان مواد مخدر و 19 نفر از معتادان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان رامهرمز با جدیت ادامه داشته و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ تر خواهیم کرد.

** دستگیری مالخر حرفه ای گوشی موبایل سرقتی در اهواز
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری مالخر حرفه ای خرید و فروش تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد سعید یاری گفت: ماموران کلانتری 16 این فرماندهی با بررسی شیوه و شگرد سارقان تلفن همراه که پس از انجام سرقت اقدام به فروش آنها در ازای مبلغ بسیار ناچیز و به افرادی با عنوان مالخر می کردند، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک مالخر حرفه ای شدند.
وی افزود: با هماهنگی قضایی در بازرسی صورت گرفته از منزل مالخر دستگیر شده تعداد 28 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 150 قطعه ال سی دی مربوط به تلفن همراه، 65 قطعه باطری و یک دستگاه تبلت کشف و ضبط شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست برای تهیه و خریداری تلفن همراه فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند.

**دستگیری سارق حرفه ای احشام با 14 فقره سرقت در هفتکل
فرمانده انتظامی هفتکل از دستگیری سارق حرفه ای احشام با 14 فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی تقدسی خو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در برخی از نقاط هفتکل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات گسترده ماموران انتظامی، یک خودروی حامل احشام سرقتی در جاده سه راهی نفت سفید به شوشتر که در حال جابجایی دام سرقتی بود، شناسایی و یک سارق حرفه ای سابقه دار هنگام فرار دستگیر شد.
سرهنگ تقدسی خو با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت احشام در نقاط مختلف هفتکل اعتراف کرد، گفت: خودروی حامل احشام که به وسیله ی آن اقدام به سرقت می شد توقیف و به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی هفتکل گفت: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

** سارقان حرفه ای باطری خودرو در دام پلیس کارون
فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: 2 سارق حرفه ای باطری خودرو با 17 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ صالح مطهری راد افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان کارون ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، 2 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت متعدد باطری خودرو در نقاط مختلف کارون می کردند را در یک خودروی فاقد پلاک شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.
سرهنگ مطهری راد با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره سرقت باطری خودرو یک فقره تلفن همراه و کارواش در نقاط مختلف شهرستان کارون اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کارون بر لزوم توجه بیشتر شهروندان به هشدارها و توصیه های پیشگیرانه تاکید کرد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.