غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری رقابت های کشتی فرنگی جام تختی که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: این رقابت ها همزمان با افتتاحیه سالن سرپوشیده شهید سروندی که از بهترین سالن های کشور است، برگزار می شود.
وی گفت: رقابت های کشتی فرنگی جام تختی یکی از معتبرترین مسابقات در دنیای کشتی است لذا سعی کردیم مقدمات لازم برای برگزاری این رقابت ها به خوبی فراهم شود.
استاندار خوزستان افزود: هزینه لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار دادیم همچنین تلاش می کنیم بحث اسکان، تغذیه و امنیت این رقابت ها در بالاترین کیفیت باشد.
وی بیان کرد: پارسال رقابت های جام تختی با حضور 11 تیم داخلی و خارجی در سطح بسیار خوبی به میزبانی ماهشهر برگزار شد و رقابت های امسال با حضور بیش از 150 کشتی گیر در قالب 16 تیم برگزار می شود که این موضوع نشان از توجه کشورهای صاحب نام دنیا به رقابت های جام تختی است.
شریعتی گفت: اندیمشک قطب کشتی فرنگی کشور بوده و با توجه به علاقه مردم این شهرستان به کشتی میزبانی مسابقات جام تختی برای نخستین بار به اندیمشک واگذار شد.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی زمان مسابقات جام تختی روز جمعه جلسه شورای تامین شهرستان های اندیمشک و دزفول به صورت مشترک برگزار می شود تا امنیت این رقابت ها به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه رقابت های جام تختی همزمان با افتتاح سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشک برگزار می شود گفت: عملیات اجرایی این سالن ورزشی 20 سال پیش آغاز شد که بنا به مشکلاتی رها شده بود.
حیدری در خصوص محل اسکان کشتی گیران حاضر در این رقابت ها افزود: با توجه به اینکه هتل بزرگ اندیمشک هنوز افتتاح نشده مصوب شد که کشتی گیران در مهمان سراهای سد کرخه و دز مستقر شوند همچنین تعدادی از کشتی گیران و عوامل اجرایی در مهمانسرای سوم شعبان اسکان داده می شوند.
وی ادامه داد:از دغدغه های ما بحث امنیت و جابجایی کشتی گیران است که امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری اندیمشک این موضوع به بهترین شکل انجام شود. همچنین انتظار داریم چند روز پیش از برگزاری مسابقات، فضای تبلیغاتی خوبی در این شهرستان ایجاد شود. رسانه ها با پوشش خبری این رقابت ها می توانند به ارتقای سطح کیفی مسابقات کمک کنند.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای 4 و 5 بهمن در اندیمشک برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.