مهران نصیریان دوست شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمود قائد رحمتی که در ابتدای فصل با تصمیم عبدالله ویسی قراردادی به مدت 2 سال با تیم نفت مسجدسلیمان بسته بود، نتوانست رضایت مرزبان را جلب کند و از تیم کنار گذاشته شد.
وی با بیان این که قائد رحمت بازیکن شایسته ای است و قطعا می تواند در یک تیم لیگ برتری به میدان رود افزود: پس از جلسه ای که با این بازیکن داشتیم به توافق رسیدیم که از تیم جدا شود.
سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستیم اما به دنبال آن هستیم که نقاط ضعف تیم را در تعطیلات نیم فصل برطرف کنیم.
وی افزود: برخی از بازیکنان مصدوم تیم را کنار گذاشتیم تا بتوانیم چند بازیکن جدید جذب کنیم؛ تاکنون محمد شادکام و محمد پاپی را جذب کردیم و در آینده هم به دنبال گرفتن مهره های دیگری هستیم.
وی با بیان این که میلاد فراهانی دروازه بان تیم، به دلیل مسایل انضباطی و مشکلات با مرزبان ، از تیم جدا شد گفت: حسین دوستدار و فرشاد جانفزا 2 بازیکن تیم به دلیل مصدومیت از تیم کنار گذاشته شدند.
نصیریان دوست با اشاره به این که در این فصل با وجود مشکلات بسیار فراوان، توانستیم در رده دوازدهم جدول قرار بگیریم افزود: در ابتدای فصل نتایج ضعیفی کسب کردیم اما در ادامه راه با حضور علیرضا مرزبان نتایج بهتری گرفتیم هر چند باید بپذیریم که در نیم فصل دوم کار بسیار سختی در پیش داریم.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.