کارگران پتروشیمی رجال واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در راستای پیگیری مطالبات صنفی خود، از خوردن غذا در کارخانه خودداری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یکی از این کارگران به ایلنا گفت: ما خواهان دریافت حق بدی آب و هوا هستیم، همان چیزی که سایر کارگران در این منطقه دریافت می کنند، ولی مسئولین شرکت به خواسته ی ما تا کنون پاسخ مثبت نداده اند.

این کارگر ادامه داد: ما نیز در اعتراض به عدم توجه به خواسته ی بحق خود، از هفته ی گذشته تا کنون از حضور در سالن غذاخوری شرکت خودداری کرده ایم و می خواهیم که مانند سایر کارگران این منطقه با ما رفتار شود.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در این خصوص گفت: ما در سال جاری با تعامل خوبی که توانستیم با شرکت های منطقه ایجاد نمائیم، موفق شدیم طرح طبقه بندی مشاغل و نظام هماهنگ پرداخت ها را از شهریور ماه سال جاری اجرایی کنیم و در خصوص مشکل کارگران پتروشیمی رجال نیز با هماهنگی های که دارد صورت می گیرد، امیدوار هستیم به زودی این مشکل کارگران حل شود.

بیرانوند افزود: خوشبختانه رویکرد ما در این منطقه ی حساس صنعتی و کارگری، گفتگو و تعامل برای حل مشکلات است و تا کنون نیز موفق بوده ایم. بازگشت به کار کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر، پایان اعتصاب کارگران پتروشیمی فارابی و موارد دیگری از این دست، از جمله اقداماتی بوده که با نشست، گفتگو و تعامل برطرف گردیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.