استاندار خوزستان گفت: با توجه به برخورداری منطقه از شرایط و امکانات مناسب، باید در زمینه توزیع بهتر امکانات رفاهی و تقویت حوزه گردشگری در این مناطق تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی عصر جمعه ۲۱ دی ماه در بازدید از مناطق روستایی دورافتاده بخش الوار گرمسیری، اظهار داشت: روستاییان و عشایر در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید، دامداری و کشاورزی نقش مهمی دارند و باید با ایجاد زیرساخت های مناسب زمینه فعالیت آنها را فراهم کرد.

استاندار خوزستان حوزه راه را مهمترین موضوع در مناطق روستایی و عشایری خواند و افزود: اعتباراتی برای اجرای طرح های مختلف در این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ساخت مخازن آب در برخی مناطق روستایی این منطقه بررسی شده است، ضمن اینکه کمیته ای متشکل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق و امور عشایر برای برق رسانی به برخی مناطق تشکیل می شود.

شریعتی ادامه داد: سه طرح آبخیزداری نیز در حال طی مراحل مناقصه است که در راستای تولید بهتر و کیفی تر روستاییان و عشایر اجرا می شوند.

استاندار خوزستان تلاش مسئولان اندیمشک برای رفع دغدغه های مردم این شهرستان را ستود و گفت: طرح های اجرا شده و در حال اجرای اندیمشک بسیار خوب هستند و روند آبادانی این شهرستان به خوبی در حال طی شدن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.