به گزارش ایرنا 45 اسب از 10 شهر دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر، ماهشهر، شادگان، اهواز، آبادان، بهبهان و خرمشهر در این دوره از مسابقات که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، شرکت کردند.
علیرضا پنبه زن رییس هیات سوارکاری شهرستان دزفول در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات در رده های صفر امتیاز، صفر امتیاز دویده، 4 تا 8 امتیاز و قهرمانی شرکت کردند.
وی با اعلام نتایج این مسابقات اظهار داشت: اسب ودوودی شریف از شهرستان شوش مالک محمد مرادی مقام اول رده صفر امتیاز دویده را کسب کرد و لیان شاه کبریت از اهواز مالک احمد کانع و لمعه سیف از سوسنگرد مالک شعید سواری به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان دزفول افزود: یارانه ابوالحلاج از شادگان، یاس هلنا از اهواز مالک مجید چوبینه و مهیب ناصری از اهواز مالک جبار نواصر در رده صفر امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: اسب یاس رشید از دزفول مالک مرتضی عسکریان، نواب شاه سوسنگرد مالک سعید سواری و ناتاشادانیل از شوش مالک مهدی دانیالی در رده چهار تا هشت امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
پنبه زن افزود: در رده قهرمانی نیز اسب واس س لینی کاترکس از شوش مالک موهبت زاده، یومات از بهبمان مالک سید اسماعیل خداپرستیان و وارسته رشید از دزفول مالک مرتضی عسکریان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.