به گزارش ایرنا محمد اسد مسجدی پس از حضور سه ماه در تیم استقلال خوزستان به عنوان سرپرست باشگاه، روز چهارشنبه با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد ایران به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد.
محمد اسد مسجدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 10 روز پیش مشکل قلبی و عروقی پیدا کردم که پس از مراجعه به پزشکان ، برای حفظ سلامتی خود و استرس کمتر، تصمیم به کناره گیری از این سمت گرفتم ضمن اینکه دیگر نمی توانستم جوابگوی خانواده ام باشم.
وی گفت:تمامی کارها را به سید پورهاشمی قائم مقام باشگاه واگذار کردم و درخواست استعفای خود را در یک نامه برای کسری غفوری مدیرعامل شرکت گروه ملی ارسال کردم.
وی درباره نتیجه درخواست استعفایش بیان کرد: در این خصوص چیزی نمی دانم و تاکنون هیچ گونه صحبتی با من نشده است.
***
پزشک تیم استقلال خوزستان گفت: ایمان مبعلی پس از 40 روز تمرینات خود را به طور سبک با تیم آغاز کرده و وضعیت این بازیکن رو به بهبودی است.
علی حمیداوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ایمان مبعلی در جریان بازی با استقلال از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده بود که تا شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر سلامتی کامل خود را به دست می آورد.
وی با بیان این که پنج روز از شروع تمرینات تیم در ایام تعطیلات می گذرد و هنوز بدن بازیکنان سنگین است افزود: هم اکنون تمرینات تیم با یک روند به نسبت آرام زیر نظر بوستانی (سرمربی) و مبعلی (بازیکن و مربی) در حال انجام است تا در ابتدای کار به بازیکنان فشار وارد نشود.
پزشک تیم استقلال خوزستان بیان کرد: در حال انجام گام نخست تمرینات بدنسازی هستیم که خوشبختانه تاکنون به جز فرید امیری که دچار آنفولانزا شده تمام بازیکنان صحیح و سالم هستند.
وی ادامه داد: در روزهای آینده تمرینات هوازی تیم آغاز می شود.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم در نخستین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.
9879 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.