به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه سه شنبه اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان هویزه با اقدامات اطلاعاتی یک تانکر حامل نفت خام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی 30 هزار لیتر نفت خام قاچاق که در تانکر مذکور بارگیری شده بود کشف شد.
سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌ قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کردند.
اواخر آذرماه نیز 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه کشف شد.

*دستگیری یک سوداگر مرگ با 30 کیلوگرم تریاک در هندیجان
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 30 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد صالحی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدلله با کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.