به گزارش ایرنا در نشست روسای انجمن های ورزش کارگری خوزستان که روز سه شنبه در اهواز برگزار شد روسای انجمن ورزش های همگانی ، فوتبال ، وزنه برداری، کشتی، نجات غریق، ووشو، پرورش اندام و سوارکاری توسط رییس هیات ورزش کارگری خوزستان معرفی شدند.
در این نشست در احکامی جداگانه از سوی سید حمید غفاری رییس هیات ورزش کارگری خوزستان، وجیهه آوائی رییس انجمن ورزش های همگانی، محمدامین طرفیان رییس انجمن فوتبال، مجتبی ظفری پور رییس انجمن وزنه برداری، مجید دهقان رییس انجمن کشتی، امین غلامی رییس انجمن نجات غریق، غلامرضا غلامی رییس انجمن ووشو، سید افشین موسوی رییس انجمن پرورش اندام و هادی برون به عنوان رییس انجمن سوارکاری معرفی شدند.
رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش کارگری در حقیقت افزایش سلامت جامعه است و توسعه ورزش کارگری در کشور سبب بهره وری بیشتر کارگران کارگاه های کوچک و بزرگ می شود.
حمید غفاری افزود: حدود 30 انجمن ورزش کارگری در خوزستان فعالیت دارند لذا استفاده از ظرفیت های سازمان ها و نهادهای مختلف و همچنین کارخانجات و واحدهای تولیدی برای رشد و پیشرفت ورزش کارگری مورد تاکید است.
وی به توسعه ورزش کارگری در جامعه زنان اشاره کرد و گفت: در کنار توجه به ورزش کارگری در بخش مردان،‌ توسعه ورزش کارگری زنان نیز در دستور کار هیات استان قرار دارد و از این بابت برنامه و مسابقات ورزشی خوبی همه ساله در استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: حفظ سلامت جامعه کارگری کشور در سند راهبردی وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ مورد توجه قرار گرفته و بر اساس این سند، توسعه ورزش کارگری در محیط کار و طراحی و اجرای مسابقات مختلف در دستور کار فدراسیون و به تبع آن هیات ورزش کارگری خوزستان قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.