حسنعلی کلانتریان دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیر تاسیسات و خطوط شهری ، جریان گاز مرکز شهر اهواز از خیابان ادهم تا سی متری حد فاصل نادری تا زند در روز سه شنبه 17 دی از ساعت هشت صبح تا 18 قطع می شود.
وی با اشاره به اینکه طی 2 روز گذشته نیز در همین محدوده گاز مرکز شهر اهواز قطع شد، افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته باشند.
عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان پیش از این در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز، بیان کرد: کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار به حداقل ممکن برسد.
استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.
9931/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.