رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز گفت: اصراری به استعفای شهردار اهواز ندارم و از وی حمایت می کنم؛ با الکترونیکی کردن اطلاعات و شفاف سازی از بروز فساد مالی در شهرداری جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عصر امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه، شصت و دومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر، برگزار  گردید.

در این جلسه، موسی پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شهر اهواز و حضور کارخانه ها و تولیدات ملی و تولید ۵۱ درصد نفت مناطق نفت خیز جنوب و به عنوان مرکز یک استان استراتژیک در کشور، باید مراقب پروژه های تخریبی شهر بود و شهرداری باید با خدمات صادقانه در مناطق محروم بیشتر تلاش کند.

وی افزود: طرح تسهیل دریافت اسناد املاک مسکونی شهروندان ساکن منطقه ۶ را تقدیم شورا کرده‌ام و با توجه به اهمیت موضوع با بخشش عوارض و جرایم در شورا موافقت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز ضمن اشاره به این نکته که اصراری بر استعفای شهردار اهواز ندارد، تصریح کرد: همانگونه که پیش از این نیز از شهردار اهواز حمایت کرده‌ام، در ادامه هم اگر با روحیه بهتر فعالیت کند، حمایت مضاعفی خواهم داشت.

موسی پور در خصوص عدم برنامه ریزی علمی به شهردار تذکر داد و عنوان کرد: نسبت به عدم برنامه ریزی علمی براساس برداشت های مناسب و اطلاعات دقیق به شهردار اهواز تذکر قانونی و برادرانه می دهم.

وی در پایان تاکید کرد: ممیزی املاک و ایجاد آرشیو الکترونیک و GIS زمینه‌های فساد را در شهرداری از بین می‌برد، لذا نسبت به شفافیت و فساد ستیزی تذکر می دهم و همچنین وضعیت مترو در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.

WhatsApp Image 2019-01-07 at 6.03.11 PM

WhatsApp Image 2019-01-07 at 6.03.10 PM

WhatsApp Image 2019-01-07 at 6.03.11 PM(1)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.