به گزارش ایرنا تیم اهورا شامگاه یکشنبه از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم شهرداری ساوه بود که در نهایت این دیدار با نتیجه 9 بر پنج به سود تیم اهورا به پایان رسید.
2 تیم اهورا بهبهان و شهرداری ساوه در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت آن ها با تساوی به پایان رسیده بود و این موضوع انگیزه بازیکنان تیم اهورا را دوچندان می کرد.
در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و با پیروزی 6 بر صفر به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم تیم اهورا که از روحیه بسیار بالایی برخوردار بود 2 گل دیگر زد اما در ادامه فشار حملات شهرداری ساوه بیشتر شد و این تیم سه بار دروازه تیم اهورا را باز کرد.
نماینده خوزستان در ادامه چندین موقعیت به دست آورد و نهمین گل خود را به ثمر رساند در ادامه تیم شهرداری برای 2 بار دیگر دروازه تیم اهورا را باز کردند.
در این دیدار حجت مسیحی، امیر شجاعی و نعیم سیاری گل های تیم اهورا به ثمر رساندند.
در حال حاضر تیم اهورا بهبهان با کسب 20 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته است. دیگر نماینده استان تیم ملی حفاری در این هفته از رقابت ها میهمان تیم سوهان محمد سیما قم بود که با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و در حال حاضر با کسب 41 امتیاز در مکان چهارم رده بندی قرار دارد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.