رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری آزمون انجمن خوشنویسان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ دی ماه در مجتمع خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار کرد: در دیماه ۹۷ با همت مدرسان و همه هنرجویان خوشنویسی، دومین دوره ی این آزمون در سال ۹۷ در هندیجان برگزار می گردد و از تردد جمع کثیری از هنر آموزان برای آزمون به شهرهای مجاور جلوگیری می شود.

وی از خوشنویسان، هنرمندان و شهروندانی که مایل به اخذ مدارک معتبر خوشنویسی از دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران می باشند، دعوت کرد تا نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری خوشنویسی در دو رشته خط تحریری و خط درشت (قلم‌نی) که در  ۲۰ و ۲۱ دیماه برگزار می شود، اقدام نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت انجمن خوشنویسان هندیجان در سال جاری، افزود: در دور جدید ثبت نامی ها و حضور علاقه مندان به شرکت در کلاس های آموزشی، نسبت به سه ماهه نخست سال ۹۷، رشد قابل توجهی را مشاهده کردیم و برآورد می شود در آزمون پیش رو حدود ۳۰ نفر حضور یابند؛ این در حالی ست که این رقم در ابتدای سال ۹۷، کمتر از ده نفر بوده است.

وی گفت: خوشبختانه عرصه و امکانات لازم برای هنرمندان هندیجانی و علاقه مندان به فعالیت های هنری کاملا مهیاست و در این خصوص اساتید مجربی در اختیار می باشد.

میرزاپور اظهار داشت: جهت بهره مندی همه نوجوانان، جوانان و علاقه مندان به فعالیت های هنری، انجمن های فرهنگی و هنری این آمادگی را دارند تا در تایم صبح و عصر،  کلاس های آموزشی برای خانم ها و آقایان را در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان برگزار نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.