رئیس کمیته امداد امام خمینیِ شهرستان بندر ماهشهر گفت: ۲۱۸۵ نفر از جامعه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر، با دریافت وام اشتغال صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن با بیان اینکه بزرگ‌ترین گام برای توانمندی نیازمندان کمک به اشتغال و کسب درآمد پایدار آن‌هاست، اظهار کرد: برنامه‌های این نهاد در زمینه تحقق خودکفایی جامعه تحت حمایت با محوریت مددجویان دارای توان اشتغال همه مراحل آموزش، اجرا و پشتیبانی را شامل می‌شود.

وی به فعالیت کاریابی این نهاد اشاره کرد و گفت: استخدام مددجویان در مشاغل تولیدی و خدماتی می‌تواند با سرعت بیشتری نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال به توانمندی و خودکفایی آن‌ها منجر شود و برای کمیته امداد نیز در مجموع هزینه کمتری دارد و بر همین اساس یکی از نقاط توجه و تمرکز این نهاد در زمینه اشتغال مددجویان گسترش کاریابی است، که نیازمند حمایت شهرکتها و موسسات تولیدی در این زمینه هستیم.

روشن تعداد مددجویانی که به‌ واسطه تسهیلات اشتغال این نهاد در نه ماهه سال جاری صاحب شغل و درآمد شده‌اند را 185 نفر اعلام کرد و افزود: در کل ۲۱۸۵ نفر با دریافت وام اشتغال اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خود کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد بندر ماهشهر با بیان اینکه بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان از دو قسمت مهم تشکیل‌شده است، توضیح داد: کمیته امداد ماهشهر حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان استخدام‌ شده را تا دو سال پرداخت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.