به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'محمد مهدی ماندگاری' در آیین بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد حماسه هویزه که جمعه در یادمان شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: از سال 88 تاکنون دشمن بارها قصد راه اندازی فتنه در کشور و به ویژه استان خوزستان را داشته اما مردم این استان همانگونه که صدام را به درک واصل کردند همه فتنه گران را نیز ناامید خواهند کرد.
وی گفت: معامله با خداوند سه نوع سود در دنیا خواهد داشت و هیچ موقع کسی از معامله با خداوند متضرر نمی شود، اگر ما خدا را در زندگی خود شریک بدانیم خداوند به ما عزتی بی بدیل خواهد داد؛ خدای متعال عزتی گرانبها به امام حسین (ع) و شهدای جنگ تحمیلی داد که تا به امروز نام آن ها بر سر زبان ها است.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هر کس با خدا معامله کند به آرامش مطلق خواهد رسید حتی اگر او را درون قبر بگذارند؛ هدایت و روشن شدن راه حق برای انسان ها از دیگر پیامدهای مثبت معامله کردن با خداوند است؛ عده ای از همکلاسی های شهید علم الهدی در همان دوران به کشورهای اروپایی و آمریکایی فرار کردند اما عده ای ایستادند و درمقابل جبهه باطل جنگیدند.
وی گفت: راهیان نهضت اسلامی، برقراری نظام اسلامی، راهیان جبهه ها، راهیان نور، راهیان کربلا، راهیان قدس و راهیان بصیرت هفت جریان و رویکرد مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شمار می رود که ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در همه این موارد به خوبی عمل کرده است.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که بین عرب و عجم هیچ فرقی وجود ندارد افزود: همه قومیت های کشور یک رنگ و متحد بوده وشیعه و سنی همه مسلمان هستند ، همه ما با هم در مقابل دشمنان مقاومت می کنیم و مشت محکمی به آن ها خواهیم زد.
وی گفت: اگر به دنبال به ثمر نشستن خون شهدا هستیم باید در مسیر آن ها گام برداریم، درآستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب هستیم و انتخابات مجلس در راه است لذا انتظار می رود که مردم با آگاهی کامل افراد اصلح را انتخاب کنند .
مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد حماسه شهدای هویزه امروز جمعه با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ، معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و قشرهای مختلف دانشجویی در یادمان شهدای هویزه برگزار شد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.