مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اهواز، ضمن انتشار متن پیام تسلیت در خصوص تکنسین مفقودی اورژانس شهرستان اندیکا، درگذشت این نیروی فداکار را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اهواز، در پیِ وقوع سیل روز گذشته در شهرستان اندیکا در شمال خوزستان، یک اکیپ دو نفره از اورژانس این شهرستان که برای امدادرسانی به محل رفته بودند، دچار سیل شده و متأسفانه یکی از آنان مفقود شد و امروز اعلام گردید که جان خود را از دست داده است.

شهیار میرخشتی مدیر مرکز فوریت های پزشکی اهواز با انتشار پیام تسلیتی به شرح زیر، فقدان حمید احمدی، تکنسین جان باخته ی این حادثه ی تلخ را تسلیت گفت.

بنام خدا

انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـیکران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

اینجانب به نوبه خود درگذشت شهادت گونه عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان، همکاران شاغل در فوریت های پزشکی کشور‌‌ و جامعه دانشگاهی  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و برای خانواده و همکاران ایشان صبری جزیل خواستارم.

لازم به ذکر است، حمید احمدی، تکنسین فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، شب گذشته حین امداد رسانی به هموطنان محصور در سیل محور تاراز به اندیکا مفقود شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.