به گزارش ایرنا غلامحسین خواجه چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی اعضای هیات دانشگاه شهید چمران اهواز با مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در سرسرای اداری دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: حضور دکتر هاشمی در جایگاه مدیر عامل خبرگزاری ایرنا می تواند منشا خدمات ارزنده باشد و در ارتباط دانشگاه با رسانه و جامعه نیز موثر واقع شود.
وی بیان کرد: انعکاس اخبار و دستاوردهای نهادها از جمله دانشگاهها باید بر مبنای صحت و بر اساس واقعیت ها باشد و نباید در انعکاس آنها اغراق شود.
خواجه افزود: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، نقش رسانه ها به ویژه ایرنا در انعکاس دستاوردها از جمله در حوزه آموزش عالی و اخبار علمی، پژوهشی دانشگاههای کشور بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: انعکاس درست اخبار و دستاوردهای سازمان ها و نهادهای مختلف به ویژه دانشگاهها، به حضور خبرنگاران حرفه ای و علمی در دانشگاه نیاز دارد که با مسائل و دستاوردهای این حوزه به خوبی آشنا باشند که البته در شرایط فعلی خبرنگارانی که به نحو احسن اخبار پژوهشی دانشگاه را منعکس کنند معدود است.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان نیز گفت: دکتر هاشمی از اساتید برجسته حوزه اجتماعی هستند که با رویکرد گرایش دینی به حوزه اجتماعی نگاه می کنند.
دکتر علی حسین حسین زاده اضافه کرد: در دوره کوتاه تصدی دکتر هاشمی در حوزه مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی، تحولات زیادی را شاهد بودیم ، ایرنا در حوزه تفسیر و تحلیل به خوبی ورود کرده است.
نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور دکتر سید ضیا هاشمی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در سرسرای اداری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
3004/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.