محمد تقی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پرداخت نکردن حق مناطق جنگی به فرهنگیان کارون و باوی سبب ایجاد نگرانی در بین فرهنگیان این 2 شهرستان شده که با رایزنی انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، این وزارت پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده است.
وی گفت: کارون و باوی در گذشته جزیی از شهرستان اهواز بودند و ستاد کل نیروهای مسلح در شناسایی مناطق عملیاتی و جنگی و معرفی آنها به سازمان برنامه و بودجه برای اعمال افزایش ٢٥ درصدی حقوق مناطق جنگی، این 2 شهرستان را مد نظر قرار نداده که لازم است در این فرآیند بازنگری شود.
تقی زاده ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان برای رفع این مشکل و در راستای احقاق حق فرهنگیان کارون و باوی، پیش از این نیز مکاتباتی را با وزارت آموزش و پرورش انجام داده است.
وی بیان کرد: امروز نیز نامه ای به منظور پیگیری پرداخت این سهمیه به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان برای پیگیری ارسال کردیم.
وی گفت: ستاد کل نیروهای مسلح کشور باید تاییدیه این مناطق را به عنوان مناطق جنگی اعلام کند تا این سهمیه ابلاغ شود.
سهمیه 25 درصدی مناطق جنگی فرهنگیان به اهواز، اندیمشک، حمیدیه و دزفول تعلق گرفته و پیش از این آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر امام خمینی(ره)،اروند کنار، بستان، ماهشهر، شوش، هندیجان، هویزه و دشت آزادگان این سهمیه را دریافت می کردند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.