معلم فداکار شهرستان لالی استان خوزستان کلاس درس را در خانه دانش آموز مبتلا به سرطان برگزار می‌کند تا وی از نعمت تحصیل محروم نماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیش از یک ماه است که دانش آموز پایه اول ابتدایی به نام زهرا در شهرستان لالی به بیماری سرطان مبتلا شده و به دلیل یک دوره درمانی‌سخت از ناحیه دو پای خود دچار معلولیت حرکتی شده و دیگر نمی‌تواند در کلاس درس حضور یابد ولی در اقدامی انسان دوستانه معلم خیر با حضور در منزل این دانش‌آموز سبب شده تا زهرا از نعمت تحصیل محروم نشود.

حوا احمدی معلم این دانش آموز در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: وقتی مدیر مدرسه وضعیت جسمانی دانش‌آموز را تشریح کرد و گفت خیلی علاقه به ادامه تحصیل دارد بدون تردید پذیرفتم که به منزل این دانش‌آموز بروم و به وی آموزش بدهم.

احمدی در ادامه افزود: این دانش آموز به دلیل شیمی‌درمانی شدن گاهی وضعیت جسمی مناسبی ندارد و برای ادامه روند آموزش با والدینش هماهنگ می‌کنیم و بعد به منزل‌شان می‌روم.

fcd44305-99ec-4959-8a86-65c0fc4242ca

وی ادامه داد: به دلیل شرایط جسمانی زهرا همه امکانات لازم از جمله میز، نیمکت و لوازم التحریر را برای درس خواندن زهرا در خانه فراهم کرده‌ایم و دانش آموز با علاقه فراوان در حال یادگیری علم و دانش است.

احمدی عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر وضعیت جسمانی زهرا بهبود یابد و بتواند در کنار همکلاسی هایش در کلاس درس حضور یابد.

در ادامه افسانه حاجی پور مدیر مدرسه این دانش آموز نیز به خبرنگار ایلنا گفت: فرهنگیان خیر شهرستان لالی در اقدامی خداپسندانه با راه‌اندازی یک پویش مردمی تمامی هزینه های لازم برای درمان زهرا را فراهم کردند که این مبالغ در نهایت به خانواده وی تحویل داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.