به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدسعید یاری بیان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با گشت زنی نامحسوس و هدفمند چهار سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ یاری ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 28 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.
وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

** اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهبهان
فرمانده انتظامی بهبهان نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا پاپی افزود:در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین توقیف و اعمال قانون رانندگان متخلف طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران این فرماندهی اجرا شد.
وی گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس در چندعملیات هشت متهم که دارای سابقه حمل سلاح و موادمخدر داشتند را دستگیر و 15 دستگاه خودرو و 120 موتورسیکلت فاقدپلاک و متخلف را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: در این راستا یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ، یک کیلو و 830گرم انواع موادمخدر و تعدادی آلات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضایی شدند گفت: برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی در نوبت های متعدد توسط این فرماندهی در سطح بهبهان اجرا خواهد شد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.