به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدسعید یاری شامگاه جمعه در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و او را با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ یاری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان نیز از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی حسینی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تجزیه و تحلیل تخصصی سرقت ها، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 11 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.