به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری نایب قهرمان فصل گذشته ایران در این دیدار بار دیگر اقتدار خود را به حریفان نشان داد و برای کسب عنوان قهرمانی خط و نشان کشید.
بازیکنان ملی حفاری در نیمه نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفتند.
تیم ملی حفاری که از امتیاز میزبانی برخوردار بود در نیمه دوم بازی را کنترل کرد و با زدن 2 گل دیگر به نوعی کار تیم هیات خراسان رضوی را یکسره کرد اما در دقایق پایانی بازی تیم میهمان یکی از گل های خورده را جبران کرد.
در این دیدار سحر پاپی، فرشته خسروی و فهیمه زارعی، فاطمه رحمتی هر کدام یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند همچنین بازیکن تیم خراسان رضوی به اشتباه با گل به خودی دروازه تیم خود را باز کرد.
گفتنی است حضور پرشور تماشاگران اهوازی با تشویق پی در پی خود از مهمترین حواشی این دیدار بود.
تیم ملی حفاری با این پیروزی 50 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفت.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که هدف ما صعود به مرحله پلی آف است، گفت: بازی امروز کاملا در اختیار ما بود.
زیور بابایی افزود: حریف در نیمه نخست خیلی دفاعی بازی کرد و این موضوع کار ما را برای گلزنی سخت تر کرد اما بازیکنان ما بازی را به خوبی کنترل کردند.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کردیم، افزود: بازیکنان ما با پشت سر گذاشتن دفاع بسته حریف توانستند 2 گل دیگر به ثمر برسانند و جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: در حال حاضر سه امتیاز با تیم دوم فاصله داریم و تلاش می کنیم به عنوان تیم اول راهی مرحله پلی آف شویم.
وی همدلی، انسجام تیمی و توجه بازیکنان به دستورات کادر فنی را عاملی مهم در ارائه بازی های خوب این تیم دانست و افزود: با توجه به برنامه های آماده سازی تیم ملی حفاری، تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست آورده ایم و در صدر جدول هستیم.
وی با بیان اینکه لیگ امسال سرحال تر و پویاتر از دوره های قبل در جریان است، گفت: بازی های خوبی از تیم ها شاهد هستیم به طوری که نمی توان از حالا پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان رقابت ها خواهد بود البته این موضوع به طور قطع باعث جذابیت و نشاط لیگ می شود.
به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری در حال حاضر با کسب 50 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.