به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مردم خوزستان روز یکشنبه ساعت 10 با حضور در حرم علی بن مهزیار اهوازی بار دیگر این روز بزرگ را گرامی می دارند.
وی افزود: سخنران ویژه این مراسم باشکوه سردار سرتیپ محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.‌
حجت الاسلام سپهر اظهار داشت: ملت شریف ایران با صبر و بردباری پس از 40 سال این شجره مقدسه را به درختی تنومند تبدیل کرده اند و امروز بشریت و آزادی خواهان عالم از ثمرات معنوی آن بهره مند هستند.
وی افزود: اگرچه دشمن در این 40 سال سعی داشته با فشارهای مختلف فاصله بین مردم و انقلاب و امامت ایجاد کند اما هیچ‌یک از پیشامدها و رخدادهای تلخ تاریخ ذره ای از وفاداری ملت ایران نسبت به امامت و ولایت کم نکرده است.‌
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: وقتی انقلاب شکل گرفت تحلیل معاندین این بود که در همان ابتدا این نهضت ساقط شده و حکومت انگلیسی حاکم می شود.
وی گفت: برای براندازی نظام گروه های تروریستی در نقاط مختلف کشور تشکیل شدند که از جمله آن می توان به ایجاد خلق عرب در جنوب کشور اشاره کرد البته این موضوع با همت شیوخ عرب مدیریت شد.
حجت الاسلام سپهر افزود: در شمال کشور نیز جریانات دیگری با محوریت اهل سنت تربیت شدند و زمانی که به نتیجه نرسیدند کودتای نوژه را برای بمباران جماران و نقاط تصمیم گیرنده نظام سامان دادند.
وی بیان کرد: پس از آن که در این مسیرها موفق نشدند، سازمان منافقان را بسیج کردند تا در جنگ فرهنگی، رسانه ای و نظامی حضور یابد که این سازمان تروریستی بیش از 17 هزار شخصیت نظامی، فرهنگی و اقتصادی کشور را در آتش فتنه و لیبرالیسم از بین برد.
وی اظهار داشت: سازمان منافقین، نیروی مسلح دشمن درون کشور برای براندازی نظام بود اما باوجود به شهادت رساندن تعداد زیادی از هموطنان ما بازهم نتوانست اهداف شوم دشمنان را در کشور پیاده کند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دشمن پس از آن جنگ تحمیلی را با مشارکت بیش از 60 کشور جهان علیه ایران به راه انداخت و زیربنای اقتصادی ایران را از بین برد و بیش از یک میلیون نفر را به شهادت رساند.
وی ادامه داد: پس از آن هزاران بحث انحرافی در رابطه با شخصیت برجسته و‌ مطرح رهبر معظم انقلاب برای تضعیف جایگاه رهبری مطرح کردند اما از آنجا که امامت انقلاب جامعیت دشمن شناسی، بصیرت سیاسی و علم اطلاعات جهانی در مدیریت دینی را داشت امروز به عنوان امامت و پیشوای عالم اسلام مطرح شده است.
وی گفت: دشمن پس از این همه ناکامی، جنگ فرهنگی تمام عیاری را در ایران آغاز کرده و در تلاش است در فضای خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه ورود کند.
حجت الاسلام سپهر افزود: باوجود این توطئه ها، رویش های جدیدی در انقلاب ایجاد شده است؛ همان هایی که امروز در سوریه به استقبال شهادت می روند تا حریم اهل بیت از تجاوز دشمنان در امان بماند.
وی تصریح کرد: دشمن در جنگ فرهنگی نیز شکست خورد چرا که امروز آوازه انقلاب اسلامی و خیزش های مردمی علیه دشمنان اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب در تمام نقاط جهان قابل مشاهده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: امروز دشمن در ‌جنگ اقتصادی برای براندازی نظام وارد شده اما به برکت وجود رهبر معظم انقلاب از این پیچ دشوار نیز عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دشمنان در سال 88 مردم ایران را تحریک کردند اما خلق حماسه 9 دی تمام توطئه های آنها را خنثی کرد که آغاز این حماسه بزرگ از خوزستان بود.
وی گفت: زمانی مردم ایران شور پیدا کردند که در عاشورای 88 به بیرق امام حسین (ع) اهانت شد.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.