به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز اظهار داشت: لیبرال های بی دین در سال 1388 به بیرق مقدس امام حسین(ع)، اسلام و نظام جسارت کردند و علیه دین و نظام شعار سر دادند.
وی با بیان اینکه این اقدامات خون مردم ایران را به جوش آورد، افزود: مردم 9 دی ماه با آمدن در خیابان ها این حماسه بزرگ را رقم زدند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امید است که امسال نیز این روز حماسی در استان به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود و صدای رسای ملت ایران لرزه بر پیکره استکبار وارد کند.
آیت الله جزایری افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه اجازه جسارت به مقدسات اسلام را به دشمن نمی دهد.
خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به رحلت عالم مجاهد و فقیه آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ را حدود 50 سال می شناختم و در طول این مدت این شخصیت برجسته همچنان به کارهای علمی و تحقیقاتی می پرداخت.
وی افزود: سه برادر آیت الله هاشمی شاهرودی در عراق شهید شدند و خود نیز به دستور صدام به اعدام محکوم شد که پس از آن به ایران آمده و تحقیقات و پژوهش های خود را برای اسلام آغاز کرد.
آیت الله جزایری اظهار داشت: این عالم برجسته خدمات مهمی پیش از ورود به قوه قضائیه به کشور ما ارایه داد و 10 سال نیز در سمت ریاست قوه قضاییه به کشور خدمت کرد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز سواد آموزی بر لزوم برگزاری دوره های سواد آموزی در مناطق محروم استان خوزستان تاکید کرد.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.