محمد جوروند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از دلایلی که موجب می شود مردم به سمت فضای مجازی کشیده شوند تنوع مطالب در این فضا است .
وی افزود: در هر صورت هنوز ارتباط نوستالژیک با کاغذ وجود دارد و همچنان نیز بسیاری از نویسندگان و شاعران بزرگ ترجیح می‌دهند حاصل کار فکری خودشان را روی کاغد ودر قالب آثار چاپ شده بیاورند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در 9 ماه اخیر مجوز چاپ بالغ بر 900 عنوان کتاب را صادر کرده است این یعنی هنوز اقبال مردم به کتاب و کتاب کاغذی وجود دارد.
وی تاکید کرد: لازمه رشد نشریات در استان تنوع آن ها است، موضوعات و مفاهیم نشریات کاغذی نباید کپی یکدیگر باشند چراکه نشریات کپی مشتری خود را از دست می دهند.
جوروند بیان کرد : اگر نشریه ای از نظر سطح تولید محتوا بالا باشد قطعا مورد استقبال مخاطبان خود قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد : هر نشریه ای که مجوز چاپ در استان را دریافت کند و بتواند فعالیت مستمر همیشگی به دور از حاشیه همراه با تولید محتوا، پوشش خبر و نقد و نظر داشته باشد مایه خرسندی ما است و از آن حمایت خواهیم کرد.

*** 'بیان' روی دکه روزنامه فروشی‌ها
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به انتشار اولین شماره از هفته نامه فرهنگی اجتماعی 'بیان' در استان خوزستان گفت: در اولین نسخه این هفته نامه سعی شده مطالب دست اول باشد که مایه امیدواری بود و امید است این روند همچنان ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: این هفته نامه به به مدیر مسئولی نعیم حمیدی و سردبیری رسول عوده زاده به به 2 زبان عربی و فارسی منتشر می شود.
جوروند ادامه داد: 'بیان'در هشت صفحه در خصوص مسایل اجتماعی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا بیش از 115 نشریه در قالب هفته نامه، 2 هفته نامه، ماه نامه و روزنامه در استان خوزستان مجوز فعالیت دارند.
7164/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.