به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و شبانه روزی یک انبار بزرگ دپو ادوات حفاری قاچاق چاه های نفت را شناسایی کردند.
وی افزود:با هماهنگی مرجع قضائی اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده تعداد زیادی ادوات حفاری چاه های نفت فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط کردند.
سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 250 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

*انهدام باند سارق محتویات داخل خودرو در ماهشهر
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از انهدام باند سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو با 67 فقره سرقت در شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس سه سارق حرفه ای که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 67 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.