بخشدار دهدز روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این باره با بیان اینکه کرد: پرداخت نشدن مطالبات، افزایش نیافتن حقوق و تمدید قرارداد از جمله موارد مورد نظر این افراد است.
محسن البرزی که در بین این کارگران حاضر شده بود افزود: تمام خواسته های این قشر زحمتکش از جمله عقد قرارداد و دادن تسهیلات به حق و قانونی است و برای برآورده کردن آنها با سازمان آب و برق خوزستان تماس گرفتیم و قرار شد نماینده این سازمان فردا در این محل حاضر و صحبت‌های معترضان را بشنود.
وی با بیان اینکه فرماندار ایذه نیز در جریان این امر قرار گرفت گفت: امیدواریم فردا مطالبات این افراد بررسی و نیازهای آنها توسط متولی ترابری دریاچه یعنی سازمان آب و برق خوزستان برآورده شود.
این تجمع پس ازحدود سه ساعت با حضور بخشدار دهدز و قول وی برای پیگیری مطالبات آنها ظهر امروز به پایان رسید.
حدود 70 نفر در امر ترابری در دریاچه سد کارون سه فعالیت دارند.
دهدز از توابع شهرستان ایذه با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.
منطقه دنباله رود یکی از نقاط گردشگری ایذه است که مناطق بکر شیوند و غریبی‌ها را در دل خود جای داده است. پس از آب‌گیری سد کارون سه، این منطقه در محاصره آب قرار گرفت و رفت و آمد مردم تنها از طریق بارج‌های دریاچه ممکن است.
ایمن نبودن بارج‌های حمل و نقل در دریاچه کارون‌سه، مرداد 1392 سبب شد در حادثه‌ای غم‌انگیز، یک مینی‌بوس حامل اهالی روستاهای دنباله رود جنوبی، از بارج به درون دریاچه سقوط کند و 12 نفر از مسافران آن از جمله چندین زن و بچه جان خود را از دست دهند؛ بهمن همان سال نیز یک وانت پیکان از روی بارج به درون دریاچه سقوط کرد که در آن حادثه نیز راننده خودرو جان خود را از دست داد.
9434/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.