به گزارش ایرنا سعید حاجیان دوشنبه در جلسه کمیته گردشگری شهرستان شادگان تقویت زیر ساخت های گردشکری این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شادگان از ظرفیت بالایی در زمینه صنعت گردشگری بخصوص در بخش تالابگردی برخوردار است و با سرمایه کم می توان فرصت های شغلی مناسبی را در آن ایجاد کرد.
وی افزود:احداث ایستگاه گردشگری روستای رگبه در چهار فاز شناسایی مسیر، بهینه سازی مسیر دسترسی قایق های گردشگری به مسیر جزیره گردشگری ، لایروبی مسیر قایق ها و نصب علایم و تابلوهای راهنمایی گردشگران در مسیر گردشگری تالاب شادگان در روستای رگبه اجزا می شود.
حاجیان در بخش دیگری به ظرفیت های گردشگری آبی در روستای صلیحاویه و استعدادهای بالقوه موجود و موقعیت روستا در مسیر اتوبان آبادان - اهواز اشاره کرد و بیان داشت:با توجه به واقع شدن این روستا در مسیر کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی نیاز است تا طرح مطالعاتی دریاچه گردشگری روستای صلیحاویه به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ارائه شود.
سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه در راستای توسعه اشتغال از بخش خصوصی خواست برای راه اندازی بندر تجاری و سایت گردشگری بندر شادگان همکاری کنند.
به گزارش ایرنا تالاب بین‌المللی شادگان در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع ‌است و در ایام نوروز میزبان شمار زیادی از گردشگران است.
در شهرستان شادگان 34 روستا به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تالاب شادگان در ارتباط هستند که از این میان تنها 2 روستا در وسط تالاب واقع شده اند که به ونیز ایران معروف هستند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.