به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان هویزه بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس مشخص شد شرور سابقه دار به هویت'ع - ح' معروف به جوجه ، با اسلحه کلت کمری به سمت چهار نفر تیراندازی وآنهارا مجروح کرده است.
سردار عباس زاده ادامه داد: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی متهم را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه زندان به اتهام شرارت، تیراندازی، حمل مواد مخدر و مجروح کردن 15 نفر در درگیری چهار سال قبل منطقه کوت سوسنگرد بوده، اذعان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح کلت کمری به کار رفته در تیراندازی به همراه چهار فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

*انهدام باند سارقان خودرو و موتورسیکلت در شهرستان کارون
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و موتورسیکلت با 22 فقره سرقت در شهرستان کارون خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون، ماموران پلیس با پایش اطلاعاتی سرقت های به وقوع پیوسته توانستند اعضای باند سه نفره سارقان را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: اعضای این باند با سرقت خودور و موتورسیکلت از شهرستان های اهواز و کارون آنها را در حاشیه شهرستان برده و پس از اوراق کردن محتویات آنها، خودروها به آتش می زدند.
سردار عباس زاده افزود: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری بودند، در بازجویی های پلیس تاکنون به 17 فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان های اهواز و کارون اعتراف کردندکه لاشه هر 17 خودرو و پنج دستگاه موتور سیکلت کشف شده است.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، گفت: پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت مردم و برخورد قاطعانه با سارقان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به جد دنبال شناسایی و انهدام باندهای سارقان در سطح استان و شهرستان ها هستند.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.