غلامعباس بهرامی شنبه در حاشیه تمرین مشترک طرح زمستانه خدمات جاده ای در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :این طرح در قالب 52 تیم عملیاتی ،400 نیرو در 35 راهدار خانه به همراه 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آغاز شده است .
وی افزود : عملیات راهداری زمستانی جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشی از بارش ، برف و ریزش کوه در فصل های سرد سال اجرا می شود.
بهرامی نیا ادامه داد : تیم های عملیاتی برای جلوگیری از انسداد محورها در سراسر استان مستقر هستند و امیدواریم امسال همچون سالهای گذشته شاهد مشکلاتی در سطح استان نباشیم .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان با تاکید بر کنترل خودروها برای استفاده از تجهیزات زمستانی گفت: خودروهایی که قصد تردد در مناطق سردسیر دارند خودرو های خود را به چراغ و زنجیر چرخ و بخاری و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.
رئیس پلیس راه خوزستان نیز در حاشیه این مانور بیان کرد :این رزمایش با همکاری دستگاه هایی است که با ترافیک راه ها ارتباط مستقیم دارند و این حرکت نمادین نشان دهنده هماهنگی بین دستگاه های دخیل در راه استان است .
سرهنگ رضا دولتشاهی ادامه داد :برای زمستان امسال بارندگی خوبی پیش بینی شده که بر این اساس با کمک سایر دستگاه ها خدمات رسان با بسیج امکانات به رانندگان سفری آرام را در جاده های استان فراهم خواهیم کرد.
وی افزود : نیروهای پلیس در محورهای استان و مکان هایی که انسداد ، امدادرسانی و نیاز به پلیس می باشد حضور دارند تا بتوانند برنامه ریزی دقیقی برای زمستان امسال داشته باشند و امیدواریم زمستانی بدون حادثه را پشت سر بگذاریم .
سرهنگ دولتشاهی گفت : در سطح جاده های استان ماشین های گشت نامحسوس و گشت های آشکار در محورهای برفگیر ، محورهای شمالی استان اندیمشک ، دزفول ، ایذه ، دهدز و مسجد سلیمان مستقر شده است تا در سریعترین زمان خدمات امداد رسانی ارایه دهند .
به گزارش ایرنا طرح زمستانی خدمات جاده ای صبح شنبه با تمرین خودروهای پلیس راه ، خدماتی ، تجهیزاتی ، امدادی و اورژانس و نیز راهداری در محل پلیس راه اهواز - اندیمشک برگزار شد .
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.