رضا داوود نژاد جمعه شب پس از شکست مقابل تیم اهورا بهبهان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال به خبرنگار ایرنا گفت: بازی با اهورا دربی فوتسال خوزستان بود و این موضوع حساسیت کار را دوچندان می کرد اما در کل بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد بودیم.
وی با بیان این که بازی کردن در شهر بهبهان مقابل این همه تماشاگر سخت است از طرفی تیم اهورا در حال سقوط است و بازیکنان آن انگیزه بالایی دارند، گفت: در نیمه دوم، دروازه بان و بازیکنان حریف بارها خودشان را روی زمین می انداختند و بازی هشت مرتبه قطع شد و کیفیت لازم را از دست داد.
سرمربی تیم ملی حفاری افزود: بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم اما یک سری اشتباهات فردی باعث باخت ما شد اگر چه بازیکنان ما خیلی تلاش کردند حتی بعد از دریافت سه گل به بازی برگشتیم اما وجود تماشاگران روی جو بازی و داور تاثیرگذار بود که امیدوارم مسئولان فکری برای سالن بهبهان کنند.
وی ادامه داد: با توجه به جمعیتی که در سالن بازی حضور داشت هر لحظه ممکن بود برای کسی اتفاقی رخ دهد. نصف تماشاگران حاضر در سالن به دلیل کمبود جا روی میله ها نشسته بودند و به نیمکت تیم ها بسیار نزدیک بودند از طرفی تعداد نیروهای انتظامی بسیار کم بود لذا معتقدم که بازی های تیم اهورا باید در سالن دیگری برگزار شود. ما بهانه ای نداریم و باخت خود را قبول داریم ولی حتما باید اتفاقی رخ دهد تا اقدامی در این خصوص صورت گیرد.
داوود نژاد گفت: من هم دوست دارم که استان خوزستان پنج تیم در لیگ برتر داشته باشد ولی مواردی برای برگزاری بازی های لیگ برتر لازم است تا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم. سالن بهبهان به گونه ای است که فاصله خط زمین تا تماشاگران کمتر از یک متر است و تماشاگران نزدیک زمین هستند.
وی با بیان این که قول می دهم در هفته های آینده این باخت را جبران کنیم افزود: ما در حال حاضر تیم پنجم جدول هستیم و امیدوارم در 2 بازی آینده که در خانه به میدان میرویم بتوانیم به رتبه سوم جدول برگردیم. با توجه به این که مسابقات این فصل به صورت پلی آف برگزار می شود و چهار تیم برتر به مرحله بعد صعود می کنند همه تیم ها انگیزه دارند.

** 90 درصد بازیکنان تیم جوان و بومی هستند
در ادامه محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: 90 درصد بازیکنان ما جوان و بومی بهبهان هستند و در این دیدار از جان و دل مایه گذاشتند و کاری بزرگ رقم زدند.
وی با بیان اینکه حریف یکی از تیم های خوب لیگ به شمار می رود و امتیاز گرفتن از آن کار آسانی نیست افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن ها به هر قیمتی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند و ظرفیت فوتسال بهبهان را بار دیگر نشان دادند.
سرمربی تیم اهورا بهبهان با بیان این که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم لذا نباید از تیم ما توقع زیادی داشت اما با این وجود سعی می کنیم در بازی های خانگی به حریفان امتیاز ندهیم افزود: به دلیل تجربه کم و کمبود بازیکن روی نیمکت، در بسیاری از بازی ها به ویژه در نیم فصل اول نتیجه را به حریفان واگذار کردیم در صورتی که اگر به تیم ما توجه بیشتری شود می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در لیگ برتر ماندنی هستیم گفت: تنها دلخوشی تیم ما، هواداران هستند و ما برای شاد کردن آن ها تلاش می کنیم. اگر بدشانسی نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم. در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و سعی می کنیم این روند را ادامه دهیم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های اهورا بهبهان و ملی حفاری در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال با نتیجه چهار بر سه به سود تیم اهورا به پایان رسید. تیم های ملی حفاری و اهورا در حال حاضر با کسب 32 و 16 امتیاز در مکان های پنجم و سیزدهم رده بندی جای دارند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.