به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی اهوازبا تاکید بر اینکه درحال حاضر نرخ کالاها واقعی نیست ادامه داد: برخی فروشندگان افزایش نرخ دلار را عامل بالا رفتن قیمت ها عنوان می کردند حال که شاهد افت قیمت دلار هستیم نرخ کالاها نیز باید کاهش یابد.
وی درخصوص مشکلات گروه ملی فولاد تصریح کرد: مدیران این کارخانه و استاندار پیگیری های جدی برای حل مشکلات کارخانه انجام داده اند که به زودی بخشی از آنها حل می شود و انتظار می رود کارگران نیز با شروع مجدد فعالیت خود شرایط پرداخت حقوق خود را فراهم کنند.
آیت الله جزایری با اشاره به اینکه کارگران با حضور در محیط کار دست رد به سینه فتنه گران می زنند اظهار داشت: شرایط اقتصادی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز بهبود یافته است وبه گفته مسئولان به زودی بهتر نیز می شود.
وی با انتقاد از عدم نظارت های لازم بر فضای مجازی ادامه داد: انتظار می رود وزارت ارتباطات بر فضای گسترده مجازی نظارت های دقیقی داشته باشد، همانطور که مرزهای جغرافیایی نیاز به حراست و حفاطت دارند مرزهای فضای مجازی نیز باید مورد نظارت دقیق باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی اشاره و تصریح کرد: در سال 1363 به فرمان امام خمینی(ره) سپاه جهت حفاظت وارد فرودگاه های کشور شد از آن زامان تاکنون این ماموران 133 مورد نقشه هواپیما ربایی را خنثی کرده اند و در این راه حدود 70 شهید و جانبار تقدیم شده است.
وی درخصوص مذاکرات پیرامون کشور یمن نیز گفت: این مذاکرات بارقه امیدی برای پیروزی انصارالله در یمن است.
9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.