افشین حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این که در ورزش موفق ظاهر شویم باید سطح توقعات خود را بالا ببریم و با یک چشم انداز صحیح و برنامه ریزی هدفمند امکانات و شرایط مناسب را برای ورزشکاران فراهم کنیم.
وی افزود: در بعضی از شهرها نواقص و کمبودهای سخت افزاری زیادی به چشم می خورد لذا باید هدفمند و برنامه محور افق نگاه خود را در ورزش ارتقاء دهیم .
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: وی با بیان این که ورزش محیطی است که توسعه پایدار را به همراه داشته و اگر به ورزش کمک نکنیم باید سرانه زندان ها و تخت اضافی در بیمارستان ها را افزایش دهیم افزود: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه های ورزشی مختلف در شهرستان های استان، تا پایان امسال سه سفر به خوزستان دارد.
حیدری با بیان این که ورزشگاه شهید جهان آرا خرمشهر سوم خردادماه سال 98 به بهره برداری می رسد افزود: نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش خوزستان بسیار خوب است و تاکنون سابقه نداشته که این میزان اعتبار به ورزش خوزستان اختصاص داده شود. شرایط ورزش استان به گونه ای است که در مدت باقیمانده تا آخر سال هر ماه شاهد افتتاح 2 یا سه پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به حمایت های استاندار و سازمان برنامه ریزی استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری نزدیک به 20 سالن ورزشی را کف پوش کردیم که هزینه هر کدام 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بود همچنین به زودی یک سری تجهیزات به هیات های استان و شهرستان ها تحویل داده می شود.
وی افزود: پس از تغییراتی که در برخی از هیات های استان صورت گرفت، اتفاقات خوبی برای این رشته ها در حال شکل گیری است. برنامه ریزی خوبی در بخش نرم افزاری و شناسایی استعدادهای برتر استان صورت گرفته و قرار است از این پس مسابقات استانی را در شهرستان های مختلف برگزار کنیم و استعدادهای خود را به سمت اردوهای تیم ملی هدایت کنیم.
حیدری افزود: از ابتدای سال 96 برای برخی از رشته ها از جمله بوکس، کبدی و سه گانه برنامه ریزی خاصی انجام دادیم تا بتوانند در کشور افتخارآفرینی کنند. بی شک با توجه به ظرفیت هایی که در برخی از رشته های ورزشی استان وجود دارد ورزشکاران ما می توانند برای مدت ها در کشور افتخار کسب کنند.
وی با بیان این که برگزاری رویدادها و اردوهای تیم ملی کمک می کند که استعدادهای برتر را شناسایی کنیم افزود: همچنین موجب می شود که دانش علمی مربیان ما افزایش یافته و ورزشکاران بیشتری از استان در اردوهای تیم ملی حضور یابند. از طرفی وقتی در استان یک رویداد مهم را برگزار می کنیم آن رشته ورزشی کانون توجهات می شود و علاقه مندان بیشتری جذب این رشته می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان به میزبانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: همزمان با این مسابقات سالن 2500 نفری شهید سروندی این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.