عباس پاپی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با استعفای خود تلاش دارند تا برای اجرای طرح های انتقال آب به دولت فشار بیاروند.
وی اظهار داشت: چند روز است که در حال پیگیری برای متقاعد کردن هیات رئیسه مجلس برای وصول استعفای نمایندگان اصفهان هستیم.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات رئیسه در نهایت متقاعد شد که اگر درمقابل این فشارها کوتاه بیاید و این فشارها را بپذیرد ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد شود.
وی گفت: هیات رئیسه امروز این تذکر را از پشت تریبون مجلس به رئیس جمهوری داد که طرح های انتقال آب را با فشار نمایندگان اصفهان نپذیرد.
پاپی زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط بودجه کشور تصریح کرد: دولت درتخصیص بودجه چارچوبی دارد و طبق این شرایط تصمیم بر این است که هیچ طرح جدیدی به ویژه در حوزه آب اجرا نشود.
وی با اشاره به راه اندازی کمپین نه به انتقال آب اظهار داشت: طرح های انتقال آب در شرایط کنونی به ضرر کشور هستند.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نمایدگان استان های لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان و خوزستان درخصوص اقدام نمایندگان اصفهان در مجلس اعتراض کردند.
وی گفت: هیات رئیسه مجلس امروز اعلام کرد که اگر برخی نمایندگان اصرار به استعفا دارند، استعفای آنها اعلام وصول خواهد شد همچنین اعلام کرد رئیس جمهوری حق دادن امتیاز به فرد یا نماینده خاصی را ندارد و نباید تحت فشار برخی از طرح ها را فعال کند.
این خبر در حال تکمیل است...
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.