به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی جزایری روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره شعر و سرود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا درصدد بودند تا شیرینی جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به کام مردم ایران تلخ کنند.
وی گفت: امسال باید آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود تا نشان دهیم آمریکا توانی برای مقابله با این انقلاب را ندارد.
آیت ا... موسوی جزایری با بیان اینکه دشمنان و به ویژه آمریکا در برابر سیاست های بنیادی نظام جمهوری اسلامی ایران ضعیف هستند ادامه داد: آخرین حربه وقیحانه دشمن اعمال و بازگشت تحریم های ظالمانه ضد ایران اسلامی است.
وی در ادامه گفت: شرایط اقتصادی کشور اکنون در کنترل است و قیمت ارز نیز کاهش پیدا کرده و به زودی تاثیر آن بر روی اقلام مختلف خود را نشان می دهد.
در جشنواره استانی امتداد سرود، شعر و تک‌خوانی با موضوع دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در چهل ‌سالگی و یک موضوع فرعی با عنوان شهدای مدافع حرم، شهدای واقعه تروریستی و شهدای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.
آیین رونمایی از پوستر جشنواره شعر و سرود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.