به گزارش ایرنا مصطفی سمالی فرماندار شهرستان ،حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه و هدایت الله خادمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در پی عروج شهادت گونه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی (ع)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیام مشترکی روز سه شنبه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کردند.
دراین پیام آمده است: درگذشت سردار شجاع وسرافراز قدرت الله منصوری را به مقام معظم رهبری،خانواده، همرزمان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه و مردم شهیدپرور شهرستان ایذه تسلیت عرض می نماییم.
سردار منصوری فرمانده ای خردمند، مجاهدی خستگی ناپذیر، ولایتمداری با اخلاص و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام که اخلاصش زبانزد عام و خاص بود و خدماتش بی شک همیشه در اذهان خواهد بود، سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.
از خداوند منان برای آن فقید سعید، علوّ درجات و هم نشینی با شهدا و صلحا و برای خانواده محترم، بازماندگان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.به همین مناسبت فردا سه شنبه عزای عمومی اعلام می شود و از تمام مردم شریف، شهید پرور شهرستان ایذه دعوت می کنیم با حضور انقلابی خود در مراسم تشییع پیکر این مجاهد بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دیگر شهدای والامقام را گرامی دارند.
به گزارش ایرنا سردار قدرت الله منصوری فرزند ایذه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور ، روز یکشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
فرماندهی لشکر پنج نصر خراسان و فرماندهی تیپ زرهی 21امام رضا(ع) از دیگر مسئولیت هایی بود که سردار منصوری برعهده داشت.

/7161/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.