سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:50 میلیارد ریال از این اعتبار که از محل اعتبارات نفت تامین شده صرف بهسازی معابر بخش اروندکنار و نیز بهسازی و لایروبی اسکله صیادی اروندکنار می شود.
وی گفت:برای اجرا و توسعه معابر چوئبده 20 میلیارد ریال و بهسازی و لایروبی اسکله صیادی چوئبده نیز 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص‌یافته است.
موسوی افزود:به‌منظور اجرای طرح پایلوت ترویجی احداث استخرهای سرپوشیده پرورش میگو مجتمع شهید کیانی چوئبده پنج میلیارد ریال از اعتبارات استانی هزینه می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت:برای بهسازی اسکله صیادی ثامن آبادان نیز 10 میلیارد ریال از اعتبارات استانی در نظر گرفته شد.
به گزارش ایرنا در آبادان 380 فروند لنج صیادی و 850 فروند قایق صیادی در اسکله‌های صیادی سه شهرآبادان، اروندکنار و چوئبده مشغول به فعالیت می‌باشند که لایروبی اسکله‌ها نقش مهمی در رونق صید و صیادی منطقه خواهد داشت.
اسکله صیادی آبادان نیز به طول یک هزار و 375 متر در حاشیه اروندرود درحال‌توسعه است که از جاذبه‌های تجاری و گردشگری شهرستان آبادان محسوب می‌گردد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.