حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یاوه گویی های دشمنان درخصوص ممانعت از برگزاری جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : دشمنان ایران اسلامی پس از انقلاب با توطئه های فراوان قصد آسیب رساندن به نظام و انقلاب را داشتند اما هیچ یک از این دسیسه ها نتوانست ذره ای از اقتدار کشورمان را در سطح منطقه و جهان کاهش دهد.
وی افزود: اکنون نیز استکبار جهانی ادعا کرده است که نمی گذارد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم اما این یاوه گویی ها را هرسال مطرح کرده و هربار نیز وقتی با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مواجه می شود، ناکام می ماند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که به رغم خواسته های دشمن، این جشن باشکوه و ملی را پرشورتر از هرسال برگزار می کنیم؛ بنابراین در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر مشت محکمی را بر دهان استکبار وارد می کنیم.
وی تصریح کرد: امسال تمامی دستاوردهای چهل سال انقلاب را به رخ دشمنان می کشانیم تا دیگر دست از این یاوه گویی ها بردارند.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: همدلی، صفا ، صمیمیت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و کوتاه کردن فاصله ها میان مردم، نظام و دولت کمک می کند تا بتوانیم جشن باشکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را پرشور تر از گذشته برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: نباید کاری کنیم که بهانه به دست دشمن بدهیم چرا که دشمن از تمامی ضعف ها برای آسیب رساندن به نظام و انقلاب استفاده ابزاری می کند.
/6002/7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.