سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد خوزستان گفت: تیم نونهالان فولاد خوزستان با کسب 10 امتیاز از مجموع چهار بازی انجام شده در مرحله نیمه نهایی به عنوان تیم نخست گروه ب لیگ برتر نونهالان جواز صعود به مرحله پایانی را کسب کرد.
علی اسکندری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور از روز 23 آذر با حضور پنج تیم در مجموعه ورزشی فولاد خوزستان به مدت پنج روز پیگیری شد.
وی ادامه داد:در این رقابت ها تیم های نونهالان فولاد خوزستان و ایرانمهر با کسب 10 و هشت امتیاز به عنوان تیم اول و دوم جواز صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در فصل 98 – 97 را کسب کردند.
سرمربی تیم نونهالان فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با سه برد و یک تساوی و همچنین با 12 گل زده و تنها یک گل خورده بهترین عملکرد را در گروه دوم مسابقات داشتیم افزود:از عملکرد بازیکنانم در این رقابت ها راضی هستم؛ پارسال نایب قهرمان این مسابقات شدیم لذا در این فصل تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار می گیریم.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان که یک روز مانده به پایان مسابقات مرحله نیمه نهایی صعودش مسجل شده بود در روز پایانی (سه شنبه) به دلیل حضور نیافتن تیم ماشین سازی تبریز سه بر صفر برنده شد و با 10 امتیاز به کار خود در مرحله نیمه نهایی پایان داد.
دیگر تیم راه یافته به مرحله پایانی یعنی تیم ایرانمهر در روز پایانی برابر تیم البدر بندر کنگ به میدان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. تیم ایرانمهر در نهایت از مجموع چهار بازی به 2 برد و 2 تساوی دست یافت و با هشت امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کرد.
تیم های البدر بندر کنگ، پیشگامان مشهد و ماشین سازی تبریز دیگرتیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی که به ترتیب 6، چهار و صفر امتیاز کسب کردند با قرار گرفتن در رده های سوم تا پنجم از صعود به مرحله نهایی بازماندند.
گفتنی است رقابت های گروه الف در مرحله نیمه نهایی با حضور تیم های کیا تهران، مس کرمان، خلیج فارس شیراز، شهرداری رشت و پدیده ساری به میزبانی شیراز برگزار شد که در پایان تیم های کیا تهران و مس کرمان با 9 و هشت امتیاز به مرحله پایانی مسابقات رسیدند.
در این مسابقات کیارش سلحشور، علیرضا جوانمرد، حسین کاظمی نیا، محمد زرگانی، آرمان سلمان کردی، امیرحسین شکاری، ارسلان ممبینی پور، حسین جرگه، امیرمحمد کریمی، مهراب صفرزاده تیرانی، امیر ارسلان شمس، علیرضا خسروی فر، علیرضا رفقی، ماجد شریفی، رضا شهریاری، محمد جواد فشاره، امین چاشی، محمد دیلمی، رئوف سلطانی، علی امیدیان، عرشیا باقری، امیر سلحشور، محمد حسین نورالدین، پوریا باغبان زاده به عنوان بازیکن همچنین امین رضائیان (سرپرست)، علی اسکندری (سرمربی)، محمود حاجی پور و عبدالمجید کمالی (مربی) و سهراب سعیدی پور (پزشک یار) کادر تیم فولاد را تشکیل می دادند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.