مهدیه توکلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پزشکان جذب شده که در رشته های مختلف ارتوپدی، آسیب شناسی، بیماری های اعصاب و روان، بیماری های داخلی، پزشک هسته ای، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم، رادیولوژی، رادیوتراپی، توانبخشی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، گوش و حلق و بینی، قلب و بیهوشی تخصص دارند بر حسب سطح بندی به سه شهرستان دزفول، شوش و گتوند منتقل خواهند شد.
وی با بیان اینکه این پزشکان در کلینیک های ویژه و بیمارستان ها با تعرفه کاملا دولتی به خدمت خواهند پرداخت، اظهار امیدواری کرد: این پزشکان بتوانند خدمات ارزنده ای به شهروندان و بیماران شمال خوزستان ارائه کنند.
توکلی گفت : این پزشکان از امروز فعالیت خود را در بیمارستانها و از هفته آینده در کلینیکها آغاز خواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بسیار سنگین دانست و گفت: دزفول ظرفیت بالایی در حوزه خیرین دارد که تاکنون بخوبی از این ظرفیت استفاده شده و وزارت بهداشت را وادار به ارائه خدمات بیشتر در این شهرستان کرده است.
یوسف پریدار افزود: حرکت دانشگاه علوم پزشکی دزفول حرکتی علمی و منطقی است که تلاش می شود از حداکثر علم و فن برای رشد جامعه استفاده شود.
وی گفت: در حال حاضردانشگاه علوم پزشکی دزفول از صفر تا 100 بیماری های قلبی را پاسخگوست.
دانشگاه علوم پزشکی دزفول به حدود 2 میلیون نفر از شهروندان شمال خوزستان و استان های لرستان، ایلام و کرمانشاه خدمات درمانی ارائه می کند.
7278/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.