رضا باقری رییس جدید این سازمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: می توانیم در بحث های اجتماعی و فرهنگی ورزش، برگزاری جشنواره های فرهنگی و همایش های اخلاقی ارتباط خوبی با اداره کل ورزش استان داشته باشیم. در سال های اخیر شاهد تعامل ضعیفی با هیات های استان بودیم که امیدوارم این ارتباط به واسطه انجام یک سری برنامه ها، قوی تر شود.
وی به تعامل با معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش استان در جهت رفع نقاط ضعف فرهنگی در ورزش اشاره کرد و گفت: هدف نهایی سازمان بسیج ورزشکاران، ترویج منش پهلوانی و اخلاق اسلامی در بین ورزشکاران است و بنا داریم به این سمت حرکت کنیم اگر چه رسیدن به این هدف تنها در صورت تعامل با اداره کل و هیات های ورزشی محقق می شود.
رییس جدید سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان افزود: بنا داریم با کانون های هواداری باشگاه های ورزشی استان برنامه های مفیدی در جهت فرهنگ سازی سکوهای ورزشگاه ها داشته باشیم همچنین با کمک باشگاه ها و ارائه راهکارهای جدید بتوانیم معضلاتی را که در روی سکوها است برطرف کنیم.
وی با بیان این که حضور بسیج ورزشکاران در ارتقاء ورزش استان نقش به سزایی دارد افزود: یکی از مشکلات ویژه ای که در عرصه ورزش وجود دارد بحث دوپینگ و اخلاق غیر حرفه ای در بین ورزشکاران است لذا تلاش می کنیم که این موضوع کمتر در بین ورزشکاران رواج داشته باشد.
باقری عنوان کرد: در حال حاضر 25 هزار ورزشکار بسیجی سازمان یافته در استان داریم که با توجه به جمعیت 250 هزار نفری ورزشکاران استان، می توان گفت که 10 درصد از ورزشکاران استان بسیجی هستند.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم گام ‌های بلندی در جهت تعالی فرهنگ در ورزش برداریم و در این راه برنامه ‌های بسیار مفید و مفرحی برای ورزش استان خواهیم داشت.
رییس جدید سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان افزود: برگزاری همایش اخلاق ویژه مربیان، فضاسازی فرهنگی معنوی در ورزشگاه‌ غدیر و سالن‌ های ورزشی استان، برگزاری مسابقات ورزشی به نام شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار از جمله مهمترین برنامه های در دست اقدام این سازمان هستند.
به گزارش ایرنا امروز شنبه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور فرمانده سپاه استان سردار سرتیپ حسن شاهوارپور و جمعی از مسئولان استانی در اهواز برگزار شد و از زحمات 6 ساله محمد فرهادزاده رییس قبلی این سازمان تقدیر به عمل آمد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.