به گزارش ایرنا تماشاگران تیم سپاهان اصفهان هنگام دیدار این تیم با استقلال خوزستان که در یک روز غیر تعطیل در اهواز برگزار شد.
* پیش از آغاز بازی به دلیل درگذشت شاپور منصوری و ایرج دانایی فر، 2 پیشکسوت تیم های استقلال اهواز و استقلال تهران یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* در دقیقه 23 بازی، داور یک ضربه ایستگاهی برای تیم سپاهان اعلام کرد که بازیکنان این تیم بدون توجه به سوت داور سریع بازی را شروع کرده و توسط سجاد شهباز زاده دروازه استقلال خوزستان را باز کردند.
* این موضوع اعتراض شدید بازیکنان استقلال خوزستان را به همراه داشت و به همین دلیل بازی به مدت چهار دقیقه متوقف شد که در ادامه با وساطت کادر فنی 2 تیم این دیدار از سر گرفته شد.
* پس از این جریان، هواداران تیم استقلال خوزستان که نسبت به تصمیم داور معترض بودند برخی صندلی های ورزشگاه را شکسته و به سمت هواداران تیم سپاهان و درون زمین بازی پرتاب کردند؛ هواداران استقلال خوزستان در جریان بازی علیه داور شعار سر می دادند.
* پرتاب شی به سمت هواداران سپاهان موجب مصدومیت یکی از هواداران این تیم شد.
* در دقیقه 40 بازی میثم کریمی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سپاهان را باز کرد.
* قضاوت این دیدار بر عهده سعید رحیمی مقدم بود که آرمان اسعدی و هادی طوسی او را در امر قضاوت همراهی کردند.
* در این دیدار میثم شاه مکوند، ایوب کلانتری و وحید حمدی نژاد بازیکنان تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند همچنین یعقوب پیری سرپرست این تیم به دلیل اعتراض بیش از حد و ورود به زمین با کارت قرمز داور روبه رو شد. ساسان انصاری، خالد شفیعی و عزت اله پورقاز بازیکنان سپاهان نیز در این دیدار کارت زرد گرفتند.
* با وجود اینکه تماشای این دیدار برای فوتبال دوستان اهوازی رایگان بود در این دیدار تنها 500 تماشاگر اهوازی به حمایت از تیمشان در ورزشگاه حاضر شدند. همچنین 500 هوادار سپاهانی که خود را با اتوبوس به اهواز رسانده بودند در ورزشگاه غدیر حضور داشتند.
* در نیمه دوم بازی تیم استقلال خوزستان بر خلاف نیمه اول بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کند اما در امر گلزنی موفق نبود.
* محمد اسد مسجدی مدیرعامل استقلال خوزستان و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از جایگاه وی آی پی نظاره گر این دیدار بود.
* امیر قلعه نویی و کریم بوستانی سرمربیان 2 تیم که سال ها در کنار هم کار کردند، ایستاده از کنار زمین در حالی که جنب و جوش زیادی داشتند تیم های خود را هدایت می کردند.
* با وجود اینکه از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.
* چمن ورزشگاه غدیر اهواز با وجود بارندگی هفته های گذشته و بر خلاف بازی های قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار بود که رضایت کادر فنی هر 2 تیم را به دنبال داشت.
* با وجود تساوی استقلال خوزستان در این دیدار، تماشاگران این تیم در پایان دیدار بازیکنان خود را تشویق کردند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید، 2 تیم استقلال خوزستان و سپاهان هم اکنون با 6 و 31 امتیاز در مکان های شانزدهم و اول رده بندی قرار دارند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.